Nya andetag

Godmorgon,

det är dags för nya andetag från Eskilstunas ungdomsrevolutions sida. Höjd hyra på Contrast och bristande kommunikation har fått oss att vilja ta steget mot ett Contrastfritt Lillebror. Mellan 7 maj och TIDIGAST 1 augusti så kommer vi inte att finnas på Contrast.

Vi ser fram emot nya utmaningar och nya succéer!

I övrigt är jag jävligt taggad..

Idag är första medlemsmötet inom Lillebror. Jag hoppas att vi blir 10-15 lillebröder som samlas på torget idag för att prata om Lillebror. Framförallt ska vi prata om sommaren och hösten. Jag ser redan föreningen slå rot, för att en dag slå ut och bli en fantastisk kulturek som vi alla kan sitta under i skydd från solen och sjunga tillsammans.

Idag börjar det på riktigt mina vänner, idag börjar vi med nya andetag.

Kommentarer
Postat av: Malte

Hör av dig så fort du kan på mailen, tack!

2009-02-22 @ 19:24:15
URL: http://www.antikporslin.com
Postat av: Lunerian

Kul att det händer saker iaf, contrast var ju inte bra nog ändå ^^



Jag ska se till att bli medlem.

2009-02-23 @ 00:48:30
URL: http://lunnesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0